Skip links

Regulamin sklepu internetowego Solblox.pl

 

  • 1 Postanowienia Ogólne
  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Solblox.pl prowadzonego przez Katarzynę Jarocką prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą pod nr NIP: 5862386081, REGON: 523606203 pod adresem Świętojańska 66/3, 81-393 Gdynia, zwanego dalej „Sklepem”.
  2. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem.
  3. Korzystanie ze strony internetowej Sklepu, a w szczególności składanie zamówień oznacza akceptację zapisów niniejszego regulaminu.

 

  • 2 Zamówienia

 

  1. Zamówienia w Sklepie można składać za pośrednictwem strony internetowej https://solblox.pl przez formularz dostępny na stronie.
  2. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów wymienionych w zamówieniu na warunkach określonych w zamówieniu oraz w niniejszym regulaminie. Sklep pośredniczy w procesie zamówienia przekazując informacje o chęci zawarcia umowy sprzedaży do dostawcy, który posiada zamówiony przez Klienta produkt. Proces zamówienia towaru w Sklepie opisany jest poniżej:
    1. Zamówienie składane jest poprzez wybór towarów (dodanie do koszyka), prawidłowe wypełnienie formularza oraz opłacenie zamówienia jedną z dostępnych w Sklepie metod płatności.
    2. Zamówienie potwierdzane jest poprzez wysłanie na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Wiadomość zawiera podsumowanie zamówienia oraz indywidualny kod zamówienia.
    3. Zamówienie w ciągu maksymalnie dwóch roboczych od dnia złożenia przez Klienta zamówienia weryfikowane jest pod kątem dostępności wybranych towarów u dostawców.
    4. W ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia Klient powiadamiany jest drogą mailową o przyjęciu bądź odrzuceniu zamówienia.
    5. W przypadku akceptacji zamówienie, w tym dane Klienta, przekazywane jest do wybranego dostawcy, który realizuje dalszą część zamówienia.
    6. W przypadku odrzucenia zamówienia zwrot całej wpłaconej kwoty wykonywany jest w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych taką samą metodą, jak wybrana metoda płatności.
  3. Sklep zastrzega prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności produktów lub braku możliwości weryfikacji dostępności zamówionego produktu u dostawcy. O odmowie Sklep informuje Zamawiającego wiadomością e-mail.
  4. Potwierdzenie złożenia zamówienia przez Sklep następuje poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  5. W przypadku odrzucenia zamówienia z powodu braku dostępności zamówionego produktu, Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę w terminie 5 dni roboczych od daty odrzucenia zamówienia. Zwrot następuje identycznym sposobem, jak wybrana przez Klienta metoda płatności.
  6. Sklep zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub innego negatywne konsekwencje w realizacji zamówienia, dostawy z przyczyn leżących po stronie Klienta, np. błędnie wypełnionego formularza zamówienia.
  7. Sklep wraz z potwierdzeniem zamówienia przekaże informacje o wybranym dostawcy, który realizować będzie dostawę towaru.

 

 

 

  • 3 Płatności

 

  1. Ceny produktów podane na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży.
  3. Klient ma możliwość wyboru następujących metod płatności:
    1. Przelew tradycyjny,
    2. Szybka płatność online,
    3. Płatność kartą – akceptowane są karty Mastercard lub Visa,
    4. Płatność BLIK,
    5. Płatność ratalna – w przypadku aktywnej opcji na Stronie.
  4. Każde zrealizowane zamówienie potwierdzane jest przesłaniem przez dostawcę faktury VAT na adres mailowy podany w formularzu zamówienia.
  5. Sklep zastrzega, że nie jest podmiotem uprawnionym do wystawienia ostatecznej faktury dokumentującej zakup i dostarczenie towaru. Dokument wystawiany jest przez dostawcę współpracującego ze Sklepem.

 

  • 4 Dostawa

 

  1. Dostawa zamówionych produktów jest realizowana na terenie Polski w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia akceptacji zamówienia i przekazania informacji do dostawcy, chyba że strony umówią się inaczej.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości dostarczenia zamówionego towaru do Klienta.
  3. W przypadku odmowy realizacji zamówienia, o którym mowa w ust. 2, Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę w terminie 5 dni roboczych od daty odmowy zamówienia.
  4. Sklep zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, które spowodowane są przez zewnętrznych dostawców, w tym również firm kurierskich. Sklep podejmie możliwe działania minimalizujące opóźnienia, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające z opóźnień.

 

  • 5 Zwroty i Reklamacje

 

  1. Każdemu konsumentowi oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru, bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci odstąpienia od umowy.
  2. Informację o chęci odstąpienia od umowy należy skierować bezpośrednio do dostawcy realizującego zamówienie. Informacja może zostać przekazana dostawcy za pośrednictwem Sklepu, na co Klient wyraża zgodę wysyłając taką prośbę. Sklep zastrzega, że przekazanie informacji do dostawcy może trwać do dwóch dni roboczych od dnia wpłynięcia informacji.
  3. Zwracany produkt nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, innych niż użytkowanie niezbędne do stwierdzenia prawidłowego funkcjonowania. Towar musi być zawierać wszystkie elementy, posiadać wszystkie oryginalne opakowania, instrukcje.
  4. Klient ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości towaru spowodowane użytkowaniem innym niż niezbędne do stwierdzenia prawidłowego funkcjonowania towaru.
  5. Zwrot środków za oddane produkty następuje po zatwierdzeniu przez dostawcę warunków określonych w ust. 3 powyżej. Termin określony jest w indywidualnych warunkach dostawcy, które przekazane są wraz z potwierdzeniem zamówienia.
  6. Koszty obsługi przesyłki zwrotnej, w tym również demontażu, pakowania ponosi Klient.
  7. Klient od momentu nadania do momentu odbioru towaru przez dostawcę odpowiada za bezpieczeństwo przesyłki zwrotnej, w tym również za ewentualne opóźnienia, zniszczenia w transporcie.

 

 

  • 6 Obsługa Klienta

 

  1. Sklep zapewnia obsługę klienta poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej oraz za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@solblox.pl.
  2. Sklep dokłada wszelkich starań, aby wysłać odpowiedź na każdą wiadomość przesłaną przez formularz kontaktowy lub adres mailowy, jednak zastrzega, że w przypadku dużej ilości przychodzących wiadomości termin na odpowiedź może wynieść do 7 dni bądź wiadomość może pozostać bez odpowiedzi.

 

  • 7 Postanowienia Końcowe

 

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w dowolny sposób, w każdym czasie, o czym będzie informować Klientów poprzez zamieszczenie nowej wersji regulaminu na stronie internetowej z informacją od dacie obowiązywania danej wersji regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.

 

 

 

Regulamin wersja (1_2024), obowiązuje od 28.04.2024 roku.

 

Więcej
Przewiń